Sörmlänningarna lägger 62 skattemiljoner på kommunikatörer, bland annat kommunala.

"Det går inte att ge någon glättad och ensidig bild"

SÖRMLAND

Den största kommunen satsar årligen 18 miljoner kronor mer än den som lägger minst på kommunikation.

— I Trosa är kärnverksamheterna prioriterade. Vi prioriterar att kommunicera direkt med medborgare och företagare framför extern kommunikation riktad till en suddig omvärld.

Ja, jag vill läsa mer!

Artikeln är en del av vårt Premium-innehåll, exklusivt för våra kunder

Redan kund? Då har du tillgång till alla texter, logga in för a läsa! Jag är redan kund

Läs allt för 99:-/mån

Löpande prenumeration med månadsbetalning.
Enkelt att säga upp online.

Allt det här ingår i Surfpaketet:

• Alla artiklar på sajt och i nyhetsapp
Sveriges lokalnyheter, 40 sajter och appar
• PLUS-förmåner

Vill du ha tillgång till e-tidning och papperstidning?
Se fler erbjudanden här

1
Steg 1 av 2
2
Steg 2 av 2
Ja, jag godkänner prenumerationsvillkoren
Relaterat