Kunderna hänvisas till telefon

I februari stänger Tekniska verken sin kundmottagning på Djulögatan i Katrineholm

Katrineholm2012-12-19 09:45

Från och med 1 februari 2012 samordnar Tekniska verken sin kundservice till Linköping.

Kunderna hänvisas därefter till telefon eller e-post.

- Vi har hittat en bra lösning både för våra anställda och för våra kunder, säger Monika Schultz, kundservicechef Tekniska verken i ett pressmeddelande. En del av personalen från Kundservice i Katrineholm kommer att börja jobba i Linköping och några stannar kvar men får andra arbetsuppgifter

- Våra kunder i Katrineholm kommer självklart ha möjlighet att träffa oss även i fortsättningen, säger Monika Schultz. Här jobbar vi med några alternativa lösningar på hur och när vi kommer att vara tillgängliga. Kunderna är sen flera år tillbaka vana att lika ofta prata med oss i Linköping som i Katrineholm eftersom vi sen 2008 besvarat kundsamtalen oavsett vilken ort de ringer ifrån.

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!
Läs mer om